Home / Ruilen & Retourneren

Voorwaarden ruilen en retourneren

 

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u telefonisch (+316-20264262) of per mail (info@guardianmode.nl) contact met ons opnemen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

*Voor het retour sturen van een product kunt u gebruik maken van het modelformulier voor herroeping welke u meeverzonden krijgt bij uw bestelde product. Deze kunt u vervolgens ingevuld meesturen wanneer u uw product retour stuurt.

 

– Artikel beschadigd of niet compleet
Controleert u direct na ontvangst van uw artikel of het onbeschadigd en compleet aan u geleverd is. Mocht dit niet het geval zijn, dient u dit binnen 14 dagen na ontvangst telefonisch of via de mail aan ons te melden. Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 10.00 tot 17.00.

 

– Ruilen
Artikelen die door verzending beschadigd zijn geraakt of niet compleet zijn kunt u ruilen. U dient hiervan binnen 14 dagen terstond melding te maken bij de manager van Guardian Beauty (telefonisch of per mail). Uw artikel ruilen voor een ander artikel is mogelijk. Mocht het andere artikel duurder zijn, dient u het verschil bij te betalen. Speciaal voor u bestelde artikelen kunnen niet worden geruild.

 

– Procedure ruilen
U kunt in het weekend langskomen in onze vaste vestiging om uw artikel te ruilen: Bazaar, hal 5 (1e ingang aan uw rechterhand). Mocht u het niet kunnen vinden, kunt u ons natuurlijk altijd bellen: +316-20264262 (Dhr. Tamim Babak). U kunt ook telefonisch of per mail een afspraak maken om op een andere vestiging op een doordeweekse dag uw artikel te ruilen.

 

– Voorwaarden ruilen

  • Het artikel dient in de onbeschadigde, niet beschreven, originele fabrieksverpakking te zitten.
  • Het artikel dient compleet, niet gebruikt, niet gewassen en onbeschadigd te zijn.
  • Haarwerk kan niet worden geruild om hygienische redenen.
  • In de winkel kunt u direct het product ruilen voor een nieuw gelijkwaardig product. Mocht u nieuwe artikel exact hetzelfde zijn, hoeft u niets bij te betalen. Mocht u nieuwe product duurder zijn dan uw oorspronkelijke product, dient u het verschil bij te betalen.

Omdat u direct in de winkel langskomt, scheelt dit u eventuele verzendkosten. Ruilen kost dus niets. Eventuele reiskosten zijn voor eigen rekening.

Geopende artikelen die niet voldoen aan bovenstaande voorwaarden blijven uw eigendom. Deze artikelen zullen wij niet terug nemen wanneer u langs komt in onze winkel.

 

– Adresgegevens ruilen en retour producten
Ruilen:
Ringvaartweg 7
1948 PE
Beverwijk
(U gaat de 1e ingang in hal 5 bij de Beverwijkse bazaar binnen en ziet ons gelijk aan uw rechterhand op de hoek).

Retour:
Generaal Cronjestraat 26 zw.
2011 JJ
Haarlem

 

– Retourneren in verband met een fabricagefout
Mocht u de bestelling willen retourneren, in verband met een fabricagefout, neemt u dan binnen 14 dagen (telefonisch of per mail) contact op met de manegger van Guardian Beauty. Vermeld hierbij waarom u het artikel wilt retourneren.

U kunt binnen 14 dagen na ontvangst retour langskomen in onze vestiging in de Beverwijkse bazaar (zie het adres om artikelen te ruilen):

  • U dient mee te nemen: het bestelnummer, de originele factuur, en uw bankgegevens.
  • Het artikel dient in de onbeschadigde, niet beschreven, originele fabrieksverpakking te zitten.
  • Het artikel dient compleet te zijn, niet gebruikt, niet gewassen en onbeschadigd.
  • Haarwerk word niet retour genomen om hygienische redenen.

Zodra u het artikel retour heeft gebracht in onze winkel, wordt het geld binnen 14 dagen op uw rekening teruggestort. Eventuele reiskosten zijn voor uw eigen rekening. Geopende artikelen die niet voldoen aan bovenstaande voorwaarden blijven uw eigendom. Deze artikelen zullen wij niet terugnemen wanneer u langskomt in de winkel.

 

– Verkeerd of incompleet geleverd
Artikelen die verkeerd of incompleet zijn geleverd kunt u in de winkel ruilen en/of retour sturen. U dient hiervan binnen 14dagen na ontvangst melding te maken bij de manager van Guardian Beauty (Dhr. Tamim babak) , via +316-20264262. Speciaal voor u bestelde artikelen kunnen niet worden geruild. U kunt het product ruilen voor een gelijkwaardig product. Mocht het nieuwe product duurder zijn, dient u het verschil bij te betalen. De voorwaarden vermeld onder de paragraaf ruilen zijn van toepassing.

 

– Verkeerd besteld

Indien u een artikel verkeerd besteld heeft meldt dit dan binnen 14 dagen na ontvangst bij de manager van Guardian Beauty (Dhr. Tamim babak) , via +316-14379917. De voorwaarden vermeld onder de paragraaf ruilen zijn van toepassing. Het verkeerd bestelde artikel kan uitsluitend worden geruild met een artikel met dezelfde of hogere waarde, met bijbetaling.